AJUDEM ELS ERIÇONS!

La setmana passada, els forestals van venir a l’escola amb la fabulosa notícia de què tenien uns eriçons en un centre de recuperació, i els havien de deixar en una espècie de refugi de fusta en mig de la natura. Ens van proposar d’acompanyar-los a deixar en el seu nou hàbitat. Uns dies després d’haver-los dipositat al refugi, van tornar a vindre els forestals i ens van dir que els hi havíem de fer uns refugis més petits per si quan els treiessim del gros volien anar als petits, per amagar-se. Un altre dia, van visitar-nos de nou perquè anéssim a alliberar els eriçons i els hi obríssim la porta perquè poguessin sortir, però quan ho vam fer, no van voler sortir.
Eren molt macos.

Carmela Jiménez

Taller Apilo

El dilluns 26 de gener els alumnes de 4t, 5è i 6è van fer un taller anomenat APILO. Aquest consistia amb fer un experiment utilitzant llimones, claus, una moneda i cables. Van intentar encendre un llum petit amb 4 llimones i no van poder, però sí que van aconseguir-ho amb 8 llimones. També els van explicar que participaven en un concurs que si l’escola recol·lectava piles reciclades podrien guanyar un premi de 1500 € i una d’excursió a Girona o Vic. Tot el grup s’esforçarà molt per guanyar aquest concurs i si no es guanya hauran conscienciat a la població amb la importància del reciclatge. Animem des d’aquí que qui tingui piles que ens les porti aquí a l’escola.

LA MARTINA, UNA NOIA DE PRÀCTIQUES

Carmela: Qui ets?

Martina: Soc una estudiant de mestra d’educació primària que he vingut aquí a fer pràctiques a l’escola “Les Roques” de Vilanova de Sau.

Carmela: Per què has triat aquesta escola?

Martina: A la universitat ens van donar l’oportunitat d’anar a una escola rural, i com que soc curiosa volia veure diferents escoles i vaig aprofitar aquesta oportunitat de triar aquesta escola perquè és la que tinc més a prop.

Carmela: T’ha agradat l’experiència en aquesta escola? Per què?

Martina: Sí, perquè he après molt tant de les mestres com dels alumnes. A més a més, he estat molt privilegiada de poder fer pràctiques en un entorn tan bonic com són les Guilleries.

Carmela: Tornaries a repetir-ho?

Martina: Oi tant que sí!

Carmela: Gràcies per la teva atenció.

Signat: Carmela Jiménez Nicolau